Doin´ The Litteraturrundan Boogie (YouTube)

Efter tjat så… Överstyrt och skorrigt och utan att jag vet vare sig hur man spelar in eller lägger upp men det hamnade där i alla fall. Ta det för vad det är.  

PS. En gång i tiden var jag ung och modig, sen blev jag medelålders och feg. Men när jag blivit ännu äldre – ja, gammal – då tänkte jag att vad spelar det för roll, om man gör bort sig lite. Jag bjuder på det. Då blev jag modig igen: en modig gubbe.

När jag var ung och modig då spelade jag och sjöng egna låtar från scen. Nu när jag blivit gammal och modig så spelar och sjunger jag egna låtar offentligt igen. Take it or leave…

Ett svar till “Doin´ The Litteraturrundan Boogie (YouTube)

  1. Stina Larsson

    Härligt! Jag har delat din film på Litteraturrundans sida på facebook.

    Gilla

Lämna en kommentar