Apropå Sommar med Neneh Cherry

Av den – just nu – hastiga ökningen av besökare på bloggen så förstår jag att Neneh Cherrys precis sända Sommarprogram i P1 (repris ikväll) gjort många intresserade av henne.

Så jag lägger ut en Spotifylista här också med Neneh Cherry-inspelningar. Hon har gjort många fler inspelningar i många fler sammanhang än jag tror att de flesta ens anar…

2 svar till “Apropå Sommar med Neneh Cherry

  1. Härligt att du fått många fler läsare 🙂 Det förtjänar du!
    Själv har jag prioriterat musiken den senaste tiden, vilket gjort att jag tappat många – men ibland får man prioritera och den här gången har det verkligen varit värt det!
    Många kramar från mig <3<3<3

    Gilla

    • erikssonskultur

      Jo jag såg att du skulle spela med nytt band. Kul! Vad gäller bloggen – som ju till 99% plus är en arkivblogg – så kan jag inte låta bli att fascineras en smula av att texter som jag skrev för många år sen kan aktualiseras av något nytt som händer. Texterna får ett liv långt efter publiceringsdatum. Harebra!

      Gilla

Lämna en kommentar